Mig

Mitt foto
En drömmare som alltid kommer att vara i sina bästa år.

Arkiv

fredag 26 juni 2015

26/6-15 Inte helt frisk än, men snart där.

Hej sveis.

Nu är det 3 veckor kvar tills Pappa och Erika kommer hit.

Jag mår bättre idag, men fortfarande inte symptomsfri. Jag frågade min vän Sandra som är läkare vad som är skillnad på vanlig feber och Dengu feber.
Dengu feber så har man väldig hög feber och mycket ont i lederna.
Så hög feber har jag iallafall inte nu. Hon i huvudet, hals, leder och huden men det blir bättre. Så hon tror jag har vanlig influensa.

Är inte det typiskt? Men det är bättre med det nu och inte när barnet är fött. Nu har jag bara mig själv att ta hand om.

Jag har fått bekräftat att på måndag kan jag hämta mina papper på spanska. Dem är färdiga idag men pga sjukdom så väntar jag till måndag.
Personbeviset i original har kommit till Villahermosa. Jag är inte helt säker på vart det post kontoret ligger men min vän Sandra får nog en lapp från kontoret och då vet vi adressen.

Mer har jag inte att säga idag. Nu ska jag försöka sova så kroppen får fortsätta att vila upp sig. Kanske jag mår mycket bättre imorgon.

Godnatt och Godmorgon!

Robin "locito" B-R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar