Mig

Mitt foto
En drömmare som alltid kommer att vara i sina bästa år.

Arkiv

lördag 27 juni 2015

27/6-15 Snart är jag frisk igen. Bara inte idag.

Hej alla snubbar där ute.

Idag är det 20 dagar kvar innan min familj kommer på besök.

Jag är tyvärr inte helt frisk än. Fortfarande ont i huvudet, sårig hals, näsan rinner och en liten feber kommer och går.

Idag måste både jag och Jessica till Soriana och handla mat. Så ut av lägenheten måste jag. Där köpte jag antiflu piller. Det är juh passande. Tar en innan jag lägger mig, den gör en lite sömning. Ofta jag har svårt för att sova så de gånger jag somnar som en sten så är det för att kroppen inte orkar vara vaken längre.
Några av mina vänner har samma symtomer som jag umgåtts med förra veckan så det är något som går här i Villahermosa nu. Då behöver det inte vara dengu feber iallafall.

Då det är lördag och kontorer har stängt så har jag inte kunnat hämta ut något. Mest bara varit hemma efter en fika på handleturen. Jessica och jag har ändå kul ihop och vi får veta mer och mer om varandra. Var lite nervös när jag berättade att jag inte var religös eller trodde på Gud. Hon och hennes familj gör det. Men det gick så bra så. Varför blir man (jag) lite spänd för sånt? Vill inte medvetet stöta henne.

Jag kan iallafall visa bilder från de senaste handleturena jag gjort. Om jag inte redan gjort det? Ja, då får ni se dem igen då.

En liten kudde. Med nalle puh.


 Något varmt att klä in i när vi reser hem?


Tork handukar osv. Bara tillfälligt att blivit endel gult. 


Allt av tyg som man ska ha mot kroppen ska tvättas först.


Japp, jag tvättade pengar oxå.




I feel like a cow. Säger Jessica och skrattar.


Här är museumet i centrum. 


Parken med djur.


Sjukling som äter rester från gårdagens middag och ser på Welcome to Sweden.


Sommar jobb någon?

En taxi chauffeur som har satt fast bilbältet med en klädnypa!


När jag ätit färdig och ser fram emot en lugn stund i sängen så börjar han då.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar